sâmbătă, 11 iulie 2009

Surprize, surprize

Astazi s-a intamplat un lucru extraordinar. Ceea ce nu e atat de iesit din comun pentru ca orice lucru extraordinar se intampla intr-o astazi.

Vorbind pe mess cu muza-mea (Stef/Bree), cea care de curand s-a regasit, am avut si eu un mic moment de insufletire. Stef e mare fan Marilyn Manson, insa pe mine acest individ m-a lasat destul de rece. Nu i-am agreat muzica. Pare-se insa ca intre timp a mai scos un album, in luna mai a anului acesta. Stef cea regasita si entuziasmata evident ca a inceput sa caute pe youtube melodiile cele noi, si probabil fara prea mare speranta mi-a trimis si mie un link cu o piesa noua.

Reticenta, am apasat pe link. Atunci s-a produs minunea.

If you want to hit bottom
Don't bother to try taking me with you
I won't answer if you call
Two heartbeats ended in hell
Trying to break your fall


Prin boxele mele antice si de demult, am asistat la schimbarea la sunet a lui Marilyn Manson. Mai mult cantat, mai putin urlat. Niste versuri in care chiar m-am regasit. M-a izbit adevarul: IMI PLACE MARILYN MANSON!!!

Evident, pentru Stef a fost shock total. A spus, citez, "2 scroate (11.07.2009 16:21:57): holy shit.
2 scroate (11.07.2009 16:22:04): never thought i'd see this day"

Ca sa nu mai zic ca mi-am downloadat tot albumul nou, The High End of Low, care e GENIAL. Am intrat in contact cu un M.M. sensibil, uman. Si, pentru prima oara, Stef a downloadat albumul lui Manson DE LA MINE. Citez: "2 scroate (11.07.2009 16:56:25): stef ia manson. de la irina. i can't get over it "

Pe scurt, Irina e pe drumul catre regasire, iar ultimul album al lui Manson e un MUST-HAVE! Va las, in continuare, cu o melodie care e printre my fav.

:)

http://www.youtube.com/watch?v=mIuVzBqZGeE&feature=PlayList&p=DCBE24B6E012226B&index=9


"Anyone with half a soul will hear this and will never leave me..." <M.Manson, 15>

Un comentariu:

  1. :D:D

    Chiar nu aveam mari sperante cand ti-am dat linku... M-ai socat... Intotdeauna se mai iveste ceva si crezi ca le-ai vazut/auzit pe toate.
    Ma bucur ca am reusit, in sfarsit, sa-l dau pe Manson mai departe :)

    RăspundețiȘtergere