miercuri, 8 iulie 2009

Bucuresti cu iz de Londra

In ultimele saptamani am luat parte la un eveniment relativ UNIC in istoria Bucurestiului. Ploile de fiecare zi mi-au amintit un pic de Londra pe care nu am vizitat-o niciodata. Dar am auzit ca e ploioasa. Probabil ca este singura asemanare pe care cineva ar indrazni sa o faca, si am facut-o eu.

Cu alte cuvinte, in ultima vreme efectul de sera s-a facut simtit din plin in Bucurestiul nostru cel mult iubit. Capitala a fost o sera, iar gradinarul a setat in fiecare zi stropitorile sa picure din plin peste pamantul arid si uscat de caldura excesiva a zilei. O imagine ciudata, pentru aceasta parte a planetei, insa ce nu e ciudat acum?

Lumea se apropie de sfarsit, va zic eu. Cand clima nu mai este ceea ce a fost si oamenii o iau razna, trebuie sa te gandesti ca apocalipsa prognozata pentru 2012 nu este chiar o asa de mare prostie. Eu zic ca o sa vina chiar mai devreme, dar ce sunt eu? Doar o bloggeritza mai nou bulversata de fenomenele meteo.

Orice-ar fi, tineti minte: daca o luati la picior prin Bucuresti, nu uitati de umbrela si cizme!

:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu