marți, 3 martie 2009

Baba mea :X

Astazi a fost o zi superba. Desi dimineata a fost cam innorat, ziua s-a inseninat brusc pe la pranz...
Si normal ca s-a inseninat, doar astazi era baba mea!
O zi frumoasa, poate nu din toate punctele de vedere, dar intr-adevar nu asta conteaza. Conteaza vremea, caci anul va fi asa cum a fost astazi cerul.
Astfel, am aflat ca voi avea un an putin mai greu la inceput, dar de la mijloc incolo, un an cu totul superb! Asa ca m-am desfatat cu o baie de soare, i-am lasat razele sa imi mangaie tenul (si hainele, caci o fi soare, dar sa nu uitam ca nu-i vara!) si m-am bucurat.
Ziua voastra cum a fost?
:)

2 comentarii:

  1. Sa spunem ca intradevar a fost o zi superba avand in vedere ca vremea nu prea a fost de partea noastra...Mi-am vazut iubita mea mik, am iesit la o plimbare in parc, si in cele din urma s-a trezit cineva cu fatza la cearceaf si i-a trecut prin cap sa ne strice si asa putinele momente care le petrecem impreuna.....in rest ce pot spune....intradevar o zi superba si tocmai buna de plimbari si relaxare prin parc....

    RăspundețiȘtergere
  2. dah...baba mea a fost pe 9....a fost o zi precum personalitatea mea...era soare puternic....mai aparea o pata de gri dupa care razele soarelui alungau gandurile rele...sper c asa va fi si anul meu....nu nuante de albastru ceruleum cu mici pete de cobalt. eh cum e in pictura...orice culoare intunecata este deschisa de o nuanta deschisa si puternica.

    RăspundețiȘtergere