duminică, 31 mai 2009

O ZBBarceala

Ieri am fost la ZBB, alias Ziua Bloggerilor Bucuresteni -impreuna cu Stef/Bree-. Ma asteptam la total altceva, evident. De la organizare pana la show-uri, de la icoanele care acopereau lista de bloguri participante pana la organizare, a cam fost un eveniment defectuos. Asta pot zice fara sa simt ca am nedreptatit cumva evenimentul.

Am asistat si la o prezentare de blogguri. Doar la una am putut, pentru ca evenimentul programat la 12:30 n-a avut loc (oare sa fie vina organizarii?!?) . Prezentarea, fara resentimente, a fost jalnica. Si mai jalnic a fost faptul ca a trebuit sa traiesc acel chin de doua ori. Hint hint: o prezentare in moviemaker nu o face sa fie excelenta, mirobolanta si superba. Inca un hint: detaliile tehnice sunt de obicei plictisitoare. Daca nu sunt infatisate intr-un mod interactiv, ci doar listate, sunt si mai plictisitoare.

Trecem peste prezentari si organizari, si ajungem la un blog care mi-a atras atentia. E un blog de caricaturi, www.smokingcoolcat.blogspot.com . Autorul ne-a surprins pe mine si pe Bree cand ne amuzam de post-urile sale lipite pe pereti, si ne-a inmanat niste fly-ere micutze cu adresa blogului (astfel ne-a scutit de cautat pixuri/foi si sprijinit pe pereti ca sa scriem). Pot sa spun ca asta a fost evenimentul cel mai spectaculos al intregii festivitati.

In rest chestiutze facute manual, o Preoteasa cu o fatza noua si bai renovate si un spectacol oferit de teatrul Masca (punere in scena a orasului Pompei, acoperit de cenusa vulcanului). -Un actor ne-a dezvaluit de ce era fatza sa alba (si nu de la tzigari) (cei de fatza stiu :)))-.

Mi-a placut si nu prea, acum tot ce sper e ca la anul sa fie mai bine organizat, iar eu sa am mai mult timp sa stau.

:)

Un comentariu: