vineri, 1 mai 2009

Maine-i ziua mea (2 m-ai)

Ce?!?! N-ati auzit? Cum, tocmai voi? Da, maine-i ziua mea. Stai calm, e si ziua ta, asta daca ai sub 35 de ani. Asta pentru ca maine, 2 mai, este ziua tineretului. Nu stiati? Ce coincidenta, nici eu. Tocmai am aflat si am fost totalmente bulversata. De ce? Pai, din multiple motive.

In primul rand, am aflat ca avem un ministru al tineretului si sportului. Stiu, e incredibil! Se numeste Monica Iacob-Ridzi si pot spune cu mandrie ca mi-au luat 5 luni ca sa aflu ca exista. Noroc cu ziua asta a tineretului, caci altfel ramaneau unele persoane in umbra. Campania cu care iese stimata noastra doamna la lumina este denumita sugestiv "De 2 ori MAI tanar". Ne invita sa ne culturalizam, sa facem sport si sa ne miscam globurile oculare din fata ecranului pixelat intru vederii peisajelor din indragita noastra capitala.

Am mai aflat ca de ziua noastra, a tinerilor, avem niste activitati destul de interesante la care ar trebui sa luam parte. Adica, AVEM INTRARE LIBERA LA MUZEE!!! Pentru o persoana ca mine, care din lipsa de timp / 5 lei nu prea m-am culturalizat prin centrele specifice din Bucuresti, acesta este un imbold pentru cunoastere! De aceea, voi face un efort si ma voi desprinde de pat, canapea, birou, scaun, alt scaun si o voi lua la picior spre Calea Victoriei, unde sunt amplasate cateva muzee.

Apoi, mai stiu ca o sa fie piese de teatru in aer liber. Nu stiu pe unde, nu stiu cum, dar probabil ca daca te nimeresti pe undeva prin centru afli sigur ce si cum. Am eu un sentiment, asa. Si, cum orice eveniment nu e eveniment pana nu e si-un concurs dupa care sa se extazieze multimea, pare-se ca exista si o tombola. Premiul este o excursie la Bruxelles, de care vor beneficia 10 tineri norocosi. Tot ce trebuie sa faceti e sa completati un formular cu intrebari despre dificultatile junilor contemporani. Raspunsurile vor veni pe 6 mai!

Mi-a mai ajuns pe la urechi vestea unui concert in parcul IOR, cu muzica de zbenguiala (nu stiu exact stilul muzical, dar am inteles de la ministra ca e de dansat si tzipat). Personal am auzit atatea legende despre IOR incat chiar asa vrea sa ajung p'acolo.

Nu numai Bucurestiul va "suferi" de zi speciala. Pare-se ca toate resedintele de judet vor onora activitati antrenante si extaziante, toate pentru ai nostri tineri, dintre care fac si eu parte. Norocosii de pe litoral vor avea parte si de "free hugs"! Desigur, toti tinerii vor avea o zi plina asa ca tragem cortina si ne culcam mai devreme, caci maine va fi o zi luuuuuunga!

Distrati-va, culturalizati-va si sa va simteti bine!

:)

4 comentarii:

  1. Hey Irina,
    Sper să ai o zi aşa cum îţi doreşti :)
    Personal, îmi amintesc de 2 Mai de pe vremuri - tot Ziua Tineretului, tot multe activităţi "tinereşti". Era chiar şi un concurs de Miss - atâta doar că se numea Concurs de Munca, Tinereţe şi Frumuseţe :))

    RăspundețiȘtergere
  2. eu habar n-aveam de ziua tineretului - e prima oara in viata cand aud asa ceva! Isi face si doamna ministra reclama, saraca. Macar a avut coverage bun pe TV, daca vremea si organizarea au fost varza :D

    RăspundețiȘtergere
  3. cate zile draga! o sa tampim! a fost si ziua muncii, apoi cea a pamantului, cea a apei, cea a padurilor si uite tot asa ne place sa celebram orice! propun si ziua prostului! ce spuneti?!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai ce mai ramane de zis.... la multi ani tuturor tinerilor si sa speram ca va fi o zi cat mai plina de distractie si voie buna....

    RăspundețiȘtergere