joi, 18 iunie 2009

Targ de carte

Ieri si azi am fost la ROMEXPO, ca tot omu' literat cand aude ca e targ de carte. Ohooo si ce targ!

Anul trecut am fost profund dezamagita, insa targul de anul acesta s-a rascumparat. Chiar si pe timp de criza, cand nu stii daca totul ar trebui sa fie scump sau ieftin, la targ au fost preturi pentru tot buzunarul, dar in special pentru cel subtire. Cartile au fost la preturi mai mult decat rezonabile, carti care anul trecut sareau de 60 de lei, acum aratau un modest 23 lei pe abtibildul alb de pe spate.

Preturile vedeta ale acestui targ: 5 lei si 10 lei (sau 9.90)! Ce m-a impresionat si m-a bucurat a fost pretul de 9.9 lei al cartilor de la Penguin Classics. Pe scurt, a fost o lafaiala (in sensul bun) :X. Asta ca sa nu mai vorbesc de cartile de la colectia JURNALUL NATIONAL (8 lei) si ADEVARUL (11 lei).

Un lucru important: NU SE PLATESTE INTRARE! Ceea ce face targul de anul acesta o dulceata. Mai mare dragul sa-ti petreci toata ziua printre carti.

Pentru cei care gasesc placere in citit si care vor sa-si largeasca biblioteca, dar si pentru iubitorii boemi de lectura, si pentru fanaticii literari, targul este deschis pana pe 21 iunie, iar de maine (19 iunie) este deschis pana la 10 seara!

Deci, va recomand cu caldura o excursie in lectura.

:)

Un comentariu:

  1. eu as mai vrea sa merg:X:X:X:X:X: cu mai multi bani:))....vreau si eu anna karenina:(....kiar daca am un exemplar....cu banii dati pe anna karenina de la antikariat...luam 4-5 carti de la targ...

    RăspundețiȘtergere